Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality výuky a kurikula

Autoři

JANÍK Tomáš KNECHT Petr NAJVAR Petr DOSKOČILOVÁ Marie DUCHÁČKOVÁ Gabriela JANKO Tomáš JIREČEK Miroslav NOVÁK Petr PEŠKOVÁ Karolína PŘIKRYLOVÁ Jana STEJSKALÍKOVÁ Jana ŠAMALÍKOVÁ Sonia ŠEBESTOVÁ Simona ZERZOVÁ Jana ZLATNÍČEK Pavel

Rok publikování 2010
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V kontextu proměn současné české školy a jejího kurikula se sice pozvolna, avšak přece jen začíná věnovat pozornost otázkám kvality. Kvalita vzdělávání je jedním ze základních cílů ve strategických dokumentech o vzdělávání v zahraničí i u nás. Autoři monografie rozpracovali teoreticko-metodologická východiska pro monitoring a evaluaci kvality kurikula a výuky v kontextu školního vzdělávání v České republice a vytvořili, resp. adaptovali příslušné diagnostické nástroje. Mezi řešenými tématy jsou nonverbální prvky v učebnicích, příležitosti k učení, mezipředmětová témata či strukturace vzdělávacícho obsahu v kurikulárních dokumentech.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.