Současné pojetí smíšeného designu pedagogického výzkumu u nás a v zahraničí (plenární koreferát)

Autoři

VLČKOVÁ Kateřina

Rok publikování 2011
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Koreferát srovnával pohled na smíšený design výzkumu a jeho aplikaci v českém pedagogickém výzkumu a v zahraničí. Zabýval se otázkou, zda je smíšený design něčím víc než kombinací kvalitativních a kvantitativních přístupů, metod sběru a analýzy dat. Zamýšlel se nad tím, zda je nadále skutečně obhajitelné striktně odlišovat kvalitativní a kvantitativní výzkum. Diskutoval o specifické roli smíšeného designu výzkumu v rámci pedagogického výzkumu a ukazoval jeho specifické místo v rámci jiných výzkumných designů. Představoval současná pojetí druhů smíšeného designu. Naznačoval problematické metodologické důsledky spojené s kombinací kvalitativních a kvantitativních aspektů, například v oblasti výzkumného vzorku.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.