Vnímání prostředí a klimatu školy žáky na prvním a druhém stupni základní školy
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Konferenční abstrakty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Příspěvek prezentuje první výsledky výzkumu srovnávajícího klima školy a vnímání školního prostředí žáky na 1. a 2. stupni pěti náhodně vybraných základních škol v Jihomoravském kraji. Prostředí, kultura a klima školy jsou chápány jako jedny z determinant kvality (nejen školního) života žáků a dosahovaných vzdělávacích výsledků, především v oblasti sociálních a afektivních cílů. Aspekty klimatu školy byly zjišťovány pomocí standardizovaného dotazníku školního života. Prostředí školy je dokumentováno žákovskými fotografiemi s navazujícími rozhovory. Klima a prostředí školy je sledováno ze zorného úhlu procesů učení ve škole. |
Související projekty: |