Metodologie zkoumání příležitostí k rozvíjení čtenářské gramotnosti na 1. stupni základní školy: videostudie

Autoři

NAJVAROVÁ Veronika HAVEL Jiří POSPÍŠILOVÁ Lucie

Rok publikování 2012
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Autoři v prezentaci představili metodologii empirického zkoumání příležitostí k rozvíjení čtenářské gramotnosti, které vytvářejí učitelé přírodovědy na 1. stupni základní školy. Pozornost byla zaměřena zejména na představení teoretických východisek výzkumu a postupu tvorby kategoriálního systému, na jehož základě byla analýza provedena. Analýza je součástí širšího projektu IVŠV videostudie 1. stupně ZŠ.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.