Mohou představy žáků a učitelů chemie vzájemně korespondovat?

Logo poskytovatele
Autoři

BAYEROVÁ Anna CÍDLOVÁ Hana HÁJKOVÁ Kateřina LOVICHOVÁ Anna

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference XXX International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Chemistry Education Questionnaire Opinion
Přiložené soubory
Popis Jedním z klíčových problémů oborových didaktik je otázka, čemu se mají žáci a studenti učit. Pro učitele jsou vytvářeny určité direktivy (např. osnovy, vzdělávací standardy, v současnosti výstupy RVP), které jsou ve výuce více-méně závazné. Autorky tohoto příspěvku si kladou za cíl zjistit, jaký je na tuto problematiku v oboru vzdělávání v chemii názor druhé strany, tj. žáků základních škol a gymnázií a respondentů s ukončeným vzděláváním, kteří chemii ve své profesi nevyužívají. Šetření je zaměřeno na klíčové stupně vzdělávání v České republice: konec 1. stupně základní školy, konec 2. stupně základní školy, konec gymnázia. Výstupem práce jsou návrhy na možné modifikace vzdělávání vysokoškolských studentů učitelství chemie.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.