Informace o projektu
Podklady k výzkumné části pro zpracování metodiky interpretace dětského výtvarného projevu v kontextu psychologické interpretace písma
- Kód projektu
- MUNI/41/24-B-C/2004
- Období řešení
- 5/2004 - 12/2004
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Programy podporované ze specifického výzkumu (NESPADAJÍ SEM PROJEKTY PŘIHLAŠOVANÉ DO SOUTĚŽE VYHLÁŠENÉ NA PODZIM 2009)
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- Mgr. Veronika Kirchnerová, Ph.D.
- Mgr. Jana Hubáčková, Ph.D.
Cílem projektu je získat kvalitní prostředky a materiál pro kvalitní zpracování metodiky interpretace dětského výtvarného projevu s aspekty psychologie písma. Metodický materiál bude podložen podrobně zpracovaným výzkumem s oporou ve statistickém zpracování a nezbytnou rozsáhlou obrazovou přílohou. Tento metodický materiál by měl nabídnout dostupnou alternativu psychodiagnostickým testům dětské kresby (které jsou např. pro výtvarné pedagogy v podstatě nedostupné) a měl by dostupnou formou umožnit získání podrobnějších informací o osobnostních specifikách a temperamentu dítěte.