Informace o projektu
Kreativní psaní a jeho emocionální dimenze ve výuce cizího jazyka
- Kód projektu
- MUNI/41/25-B-C/2005
- Období řešení
- 1/2005 - 1/2005
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Programy podporované ze specifického výzkumu (NESPADAJÍ SEM PROJEKTY PŘIHLAŠOVANÉ DO SOUTĚŽE VYHLÁŠENÉ NA PODZIM 2009)
- Fakulta / Pracoviště MU
- Pedagogická fakulta
Koncepce projektu je založena na pedagogicko-psychologickém výzkumu. Tento výzkum bude prováděn se studenty učitelství pro 1.st.ZŠ v běžných hodinách německého jazyka - v jazykových cvičeních. Projekt by měl současně podpořit účast zahraniční konference, kde bude řešitelka prezentovat výsledky předvýzkumu. Samotný výzkum bude spočívat v první řadě v tematické analýze jednotlivých prací. Centrem zájmu budou slova či výrazy s emocionálním zabarvením. Následovat bude komparativní analýza a její vyhodnocení. Jedná se o jednu z inovativních metod kvalitativní metodologie.