Informace o projektu
Srovnání aktivity a studijního prospěchu chlapců a dívek ve výuce na ZŠ
- Kód projektu
- MUNI/41/V 40/2007
- Období řešení
- 1/2007 - 12/2007
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Programy podporované ze specifického výzkumu (NESPADAJÍ SEM PROJEKTY PŘIHLAŠOVANÉ DO SOUTĚŽE VYHLÁŠENÉ NA PODZIM 2009)
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- PaedDr. Lucie Zormanová, Ph.D.
- prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc.
- Klíčová slova
- aktivita, gender, studijní prospěch, občanská výchova, výuka, interakce, učitel, žák, replika, obsah replik
Ve své disertační práci srovnávám aktivitu a studijní prospěch chlapců a dívek ve výuce občanské výchovy v prostředí základní školy.
Aktivitu zde pojímám jako četnost a délku verbálních zapojení (dívky-chlapce) v interakci učitel-žák a obsah replik žáka.
Studijní prospěch je měřen známkami na vysvědčení z občanské výchovy.
Publikace
Počet publikací: 3
2007
-
Gender a obecné morální postoje žáků 2.stupně základní školy
Hodnoty a výchova, rok: 2007
-
Srovnání aktivity chlapců a dívek ve výuce občanské výchovy na ZŠ (výsledky předvýzkumu)
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studetnů doktorských studijních programů, sborník příspěvků z V. ročníku konference, rok: 2007
-
Srovnání míry aktivity chlapců a dívek v předmětu občanká výchova na základní škole
Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu, rok: 2007