Informace o projektu
Využití umělé inteligence a virtuální reality v rozvoji kompetencí k řešení náročného chování ve třídě (Edustories)

Kód projektu
TQ01000030
Období řešení
9/2023 - 10/2026
Investor / Programový rámec / typ projektu
Technologická agentura ČR
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta

Cílem projektu je podpořit studenty učitelství v jejich snaze nabýt kompetence pro řízení a zvládání náročného chování žáků ve třídě. Podpora jejich kompetencí se bude realizovat dvěma základními cestami, první je pomocí gamifikované interaktivní databáze psaných kazuistik ve které si studenti mohou vyhledávat řešení různých náročných chování, které se dějí ve třídě a trénovat se v řešení těchto situací formou psaní odpovědí, jak by danou situaci řešili oni. Tyto řešení budou pak automaticky zhodnocena na základě strojového učení (umělé inteligence) do jaké míry jsou podobná řešení učitelů. Pro studenty, kteří budou potřebovat jiný druh podpory v oblasti nabývání kompetencí, bude možné vyzkoušet si řídit a zvládat náročné chování žáků prostřednictvím virtuální reality v rámci které se bude simulovat náročné chování žáků ve třídě.

Publikace

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.