Jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní) učebnice pro žáky 2. stupně ZŠ oproti tištěným
Title in English | What learning opportunities electronic (hybrid) textbooks offer for lower secondary school pupils compared to printed textbooks |
---|---|
Authors | |
Year of publication | 2023 |
Type | Appeared in Conference without Proceedings |
MU Faculty or unit | |
Citation | |
Description | Cílem příspěvku bylo popsat, jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní/interaktivní) učebnice oproti tištěným. Na základě analýzy vybraných učebnic pro žáky 2. stupně ZŠ z různých nakladatelství byla vytvořena kategorizace interaktivních a multimediálních prvků a učebních úloh, které se k nim vztahují. Hlavní pozornost byla věnována tomu, jak tyto úlohy rozvíjejí obsah tištěných učebnic a jaké výhody pro učení poskytují. Prezentovány byly ukázky z vybraných učebnic (zejména pro výuku cizích jazyků a humanitních předmětů). |
Related projects: |