Morfologicko-syntaktická rovina u žáků se specifickými poruchami učení
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2012 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | ŠIRMEROVÁ, Zuzana. Morfologicko-syntaktická rovina u žáků se specifickými poruchami učení. In PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 151-159. ISBN 978-80-210-6101-9. |
Přiložené soubory | |
Popis | Předkládaná kapitola představuje dílčí výsledky pilotního výzkumného šetření zabývajícího se problematikou narušené komunikační schopnosti u žáků se specifickými poruchami učení. Do popředí se dostávají jednotlivé jazykové roviny řečového projevu žáků se specifickými poruchami učení, v tomto případě zaměřené zejména na rovinu morfologicko-syntaktickou. Prezentovány jsou dílčí výsledky komplexnějšího výzkumného šetření, které se zaměřuje na úroveň morfologicko-syntaktické jazykové roviny. |
Související projekty: |