Informace o projektu
Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy
(CEIV)
- Kód projektu
- MUNI/B/0889/2011
- Období řešení
- 1/2012 - 12/2012
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Grantová agentura MU
- DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- prof. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., M.Sc.
- PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- PhDr. Kateřina Sayoud Solárová, Ph.D.
- Mgr. Martin Vrubel, Ph.D.
Speciální pedagogika a andragogika se zaměřují na celoživotní biodromální koncepci. Přechod od segregovaného a časově omezeného vzdělávání ke vzdělávání inkluzivnímu a celoživotnímu však představuje nejen výzvu ke změně pro jednotlivé učitele a školy, ale je výzvou pro celou společnost. Procesy směřující k inkluzivnímu vzdělávání, které probíhají na úrovni mezinárodní, národní, školní, třídní a individuální představí ve svých výzkumech, reflektují a interpretují studenti DSP speciální pedagogika. Výsledky výzkumů budou na této konferenci prezentovat více než dvě desítky doktorandů DSP speciální pedagogika.
Publikace
Počet publikací: 24
2012
-
Aktuální struktura a situace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy., vydání: Vyd. první, rok: 2012, počet stran: 11 s.
-
Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy
Rok: 2012, druh: Editorství tématického sborníku
-
Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy
Rok: 2012, druh: Uspořádání konference
-
Činnost centier pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie v Slovenskej republike so zameraním na oblasť možnosti poskytovania služieb a spolupráce centier pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie so základnými školami a rodinou
Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy., vydání: Vyd. první, rok: 2012, počet stran: 16 s.
-
Faktory podpory vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy., vydání: Vyd. první, rok: 2012, počet stran: 8 s.
-
Integrácia žiakov s Downovým syndrómom v prostredí základných škôl slovenského školstva
Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy., vydání: Vyd. první, rok: 2012, počet stran: 10 s.
-
Intervenční a podpůrná dimenze podmínek ústavní a ochranné výchovy
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy., vydání: Vyd. první, rok: 2012, počet stran: 5 s.
-
Kulturní instituce ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy., vydání: Vyd. první, rok: 2012, počet stran: 9 s.
-
Logopedická intervence jako součást individuálního plánování uživatelů domovů pro osoby se zdravotním postižením
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy., vydání: Vyd. první, rok: 2012, počet stran: 9 s.
-
Morfologicko-syntaktická rovina u žáků se specifickými poruchami učení
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy., vydání: Vyd. první, rok: 2012, počet stran: 9 s.