Informální edukace jako jedna z forem netradičního vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků.

Autoři

MACKŮ Richard

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Ve své deskriptivní studii pojednávající o informální edukaci popisuje Richard Macků teorii specifického přístupu stojícího na rozhraní výchovy a sociální práce. Informal Education (jak je v originále přístup nazýván) se uplatňuje při činnostech s dětmi a mladými ze sociálně znevýhodněných skupin. Zcela právem tak můžeme srovnávat principy Informal Education s principy uplatňovanými v sociální pedagogice. Vzhledem k tomu, že mezi tyto principy patří především konverzace a vlastní osobní příklad pedagoga, nastiňuje autor v textu i možnou souvislost informální edukace a animace.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.