Bariéry školní inkluze osob se zrakovým postižením na středních školách

Autoři

VRUBEL Martin SAYOUD SOLÁROVÁ Kateřina

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola pojednává o připravenosti středních škol na integraci, resp. inkluzi studentů se zrakovým postižením a o vlivu managementu škol na realizaci a podobu inkluzivního vzdělávání. Zabývá se postoji vedoucích pracovníků středních škol k problematice bariér ve školní inkluzi studentů se zrakovým postižením. Prezentováno je zde výzkumné šetření, které probíhalo v součinnosti s ředitelkami a řediteli středních škol v Pardubickém kraji. Kapitola mapuje fáze širšího výzkumného projektu, který se věnuje problematice inkluze žáků a studentů se zrakovým postižením, a představuje některé dílčí výsledky, jako například porovnání mezi významem postoje ředitele školy k bariéře a významem stejné bariéry pro konkrétní vzdělávací instituci.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.