Kognition und Emotion beim Lernen von Tertiärsprachen

Logo poskytovatele
Název česky Kognice a emoce při učení se druhému cizímu jazyku
Autoři

JANÍKOVÁ Věra

Rok publikování 2016
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis I v České republice se stala angličtina prvním cizím jazykem, který je vyučován v rámci základního vzdělání, a němčina tak získává pozici dalšího cizího jazyka, tedy jazyka třetího. V příspěvku jsou nastíněny principy didaktiky dalšího cizího jazyka v konstelaci němčina po angličtině, přičemž hlavní pozornost je věnována nejen vybraným kognitivním apektům procesů osvojování více cizích jazyků, ale i aspektům emočním. Následně jsou představeny dvě empirické studie z oblasti výzkumu učení a vyučování dalšího cizího jazyka, v nichž je akcentována kognitivní a emoční složka procesu učení se druhému cizímu jazyku.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.