Vnímání digitálních her jako vzdělávacího média žáky základních škol

Autoři

PICKA Karel PEŠKOVÁ Karolína

Rok publikování 2018
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj JTIE - Journal of Technology and Information Education
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www Plný text v pdf
Doi http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2018.002
Klíčová slova perception of digital games; motivation; game-based learning; questionnaire survey; pupils
Popis Cílem výzkumného šetření prezentovaného v této studii bylo zjistit, jak žáci základních škol vnímají digitální hry jako vzdělávací médium. Dílčím cílem bylo zjistit, zda se žáci s digitálními hrami setkali v rámci vzdělávání a jak jsou k hraní digitálních her motivováni. Studie je dalším krokem v pochopení možností digitálních her na poli vzdělávání. Využila pro získání potřebných dat dotazník, který byl vyplněn 603 žáky 2. stupně ZŠ. Z výsledků např. vyplynulo, že žáci hry vnímali především coby element, jenž podněcuje jejich představivost, a uvedli, že by se s ním jako s médiem chtěli ve svém vzdělávání dále setkávat.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.