Vnímání digitálních her jako vzdělávacího média žáky základních škol
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2018 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | JTIE - Journal of Technology and Information Education |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | Plný text v pdf |
Doi | http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2018.002 |
Klíčová slova | perception of digital games; motivation; game-based learning; questionnaire survey; pupils |
Popis | Cílem výzkumného šetření prezentovaného v této studii bylo zjistit, jak žáci základních škol vnímají digitální hry jako vzdělávací médium. Dílčím cílem bylo zjistit, zda se žáci s digitálními hrami setkali v rámci vzdělávání a jak jsou k hraní digitálních her motivováni. Studie je dalším krokem v pochopení možností digitálních her na poli vzdělávání. Využila pro získání potřebných dat dotazník, který byl vyplněn 603 žáky 2. stupně ZŠ. Z výsledků např. vyplynulo, že žáci hry vnímali především coby element, jenž podněcuje jejich představivost, a uvedli, že by se s ním jako s médiem chtěli ve svém vzdělávání dále setkávat. |
Související projekty: |