Deutschlernen kann den Kindern Spaß machen und ihre angeborene Mehrsprachigkeit fördern.
Název česky | Učení se němčině může dětem přinášet radost a rozvíjet u nich jejich vrozenou mnohojazyčnost. |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Beiträge zum Internationalen Jahr der Jugend. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | early teaching of foreign languages; motivation; methodology; developmental Psychology; multilinguism;research |
Popis | V příspěvku jsou nastíněny současné poznatky psychologie učení a vývojové psychologie a moderní přístupy v didaktice cizích jazyků zaměřené na ranou výuku jazyků. Tato východiska nabízejí argumenty pro to, že i výuka němčiny jako cizího jazyka může být pro žáky mladšího školního věku zábavnou a zároveň podporovat jejich mnohojazyčnost. Dále jsou zde uvedeny konkrétní příklady, jak lze u těchto žáků zvýšit jejich motivaci k učení a v závěru představeny vybrané výsledky empirického výzkumu. |
Související projekty: |