Informace o projektu
Význam speciální pedagogiky při podpoře a efektivním vzdělávání žáků v inkluzivním prostředí základní školy

Kód projektu
MUNI/A/1332/2019
Období řešení
1/2020 - 12/2020
Investor / Programový rámec / typ projektu
Masarykova univerzita
Fakulta / Pracoviště MU
Pedagogická fakulta

Projekt navazuje na projekt specifického výzkumu realizovaný v roce 2019. Bude se i nadále věnovat roli speciální pedagogiky v inkluzivním prostředí základních škol, školských výchovných zařízeních a speciálních škol v kontextu efektivního vzdělávání a podpory dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí a žáků intaktních. Vlastní realizace výzkumných šetření předpokládá zapojení studentek a studentů doktorského programu Speciální pedagogika do výzkumných šetření v prostředí základních škol v České republice ale i v zahraničí (např. Boloňa - Itálie, Wurzburg - Německo, Jyväskylä - Finsko), kde budou probíhat jejich studijní stáže v roce 2020. Stěžejním tématem projektu bude deskriptivní analýza a komparace mezioborové spolupráce v inkluzivním prostředí škol.

Publikace

Počet publikací: 11


Předchozí 1 2 Další

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.