Cesta Základní školy Partyzánské jako otevřené školy a učící se komunity
Authors | |
---|---|
Year of publication | 2022 |
Type | Article in Periodical (without peer review) |
MU Faculty or unit | |
Citation | |
Description | Součástí monotematického čísla časopisu Sociální pedagogika je rozhovor: Cesta ZŠ Partyzánské jako otevřené školy a učící se komunity, který je reflexí inkluzivní praxe v české základní škole. Příspěvek je veden se zástupkyní ředitele běžné ZŠ Partyzánské v České Lípě Lenkou Filipovou. Jedná se o inkluzivní školu, která dlouhodobě sdílí svoji praxi například prostřednictvím Agentury pro sociální začleňování, kontinuálně implementuje prvky různých inovativních přístupů a inspiruje se ze zahraničí. Ve škole mají praxi s pozicí sociální pedagožky a zakládají si na vzájemném obohacování skrze sdílení všech aktérů školy. |