Jak učitelé Montessori škol podporují žákovskou samostatnost
Title in English | How Montessori Teachers Support Their Pupil's Autonomy |
---|---|
Authors | |
Year of publication | 2024 |
Type | Appeared in Conference without Proceedings |
MU Faculty or unit | |
Citation | |
Description | Příspěvek sleduje, jak učitelé v Montessori školách podporují u žáků samostatnost v procesu učení. Zaměřuje na analýzu strategií a praktik, které učitelé v Montessori školách využívají. Montessori pedagogika zdůrazňuje individuální učení a rozvoj žáků na základe jejich vlastních zájmů a tempa. Cílem tohoto příspěvku je porozumět konkrétním metodám, které učitelé Montessori aplikují k posíleni schopnosti žákú pracovat samostatně, rozhodovat se a resit problémy. Metodologie tohoto výzkumu zahrnuje pozorování ve třídách Montessori skol a reflektivní rozhovory s učiteli. Výsledky této studie mohou poskytnout cenné poznatky pro učitele, školní vedení a výzkumníky v oblasti pedagogiky. Porozumění efektivním strategiím podpory samostatnosti učitel Montessori může přispět k rozvoji pedagogických postupů i ve standardním vzdělávacím prostředí. |
Related projects: |