MOTIVAČNÍ ASPEKTY AUTOREGULACE UČENÍ STUDENTŮ POMÁHAJÍCÍCH PROFESÍ
Title in English | Motivations aspects of the Self-Reguleted Learning Development for Auxilliary Services Professions Students |
---|---|
Authors | |
Year of publication | 2011 |
Type | Appeared in Conference without Proceedings |
MU Faculty or unit | |
Citation | |
Description | Poster prezentuje koncepci výzkumného šetření autoregulace učení. Autorka se přesněji zabývá motivačními aspekty autoregulace učení studentů pomáhajících profesí. Předpokládá se, že rozvoj autoregulace učení není nutná podmínka efektivní přípravy na budoucí povolání, ale v neposlední řadě také nástroj rozvoje osobnosti studentů. Poznání, jak dochází k formování a rozvíjení procesu autoregulace učení a jak dále lze tento proces podpořit je nejen zajímavé, ale také přínosné pro teorii i praxi. Může tak dojít ke zlepšení profesní přípravy žáků/studentů a k účinnému zvyšování odborné kompetentnosti. To znamená ve svém důsledku nabývání takových dovedností, které přesahují hranice profese. |
Related projects: |