MOTIVAČNÍ ASPEKTY AUTOREGULACE UČENÍ STUDENTŮ POMÁHAJÍCÍCH PROFESÍ

Title in English Motivations aspects of the Self-Reguleted Learning Development for Auxilliary Services Professions Students
Authors

JAKEŠOVÁ Jitka

Year of publication 2011
Type Appeared in Conference without Proceedings
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description Poster prezentuje koncepci výzkumného šetření autoregulace učení. Autorka se přesněji zabývá motivačními aspekty autoregulace učení studentů pomáhajících profesí. Předpokládá se, že rozvoj autoregulace učení není nutná podmínka efektivní přípravy na budoucí povolání, ale v neposlední řadě také nástroj rozvoje osobnosti studentů. Poznání, jak dochází k formování a rozvíjení procesu autoregulace učení a jak dále lze tento proces podpořit je nejen zajímavé, ale také přínosné pro teorii i praxi. Může tak dojít ke zlepšení profesní přípravy žáků/studentů a k účinnému zvyšování odborné kompetentnosti. To znamená ve svém důsledku nabývání takových dovedností, které přesahují hranice profese.
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.