Total number of publications: 19
2025
-
„Musíme jet všichni stejně“: porovnání vývoje interní facilitace učitelů při rozvoji kompetencí komplexního rozvíjejícího hodnocení na dvou základních školách
Year: 2025, type: Conference abstract
-
„Musíme jet všichni stejně“: porovnání vývoje interní facilitace učitelů při rozvoji kompetencí komplexního rozvíjejícího hodnocení na dvou základních školách
Year: 2025, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Podpora wellbeingu skrze formativní hodnocení a Vysvědčení JINAK
Year: 2025, type: Article in Periodical (without peer review)
2024
-
„Jdeme do hloubky k dětem“: vývoj procesu změny zavádění inovovaného závěrečného hodnocení výsledků žáků v praxi škol
Year: 2024, type: Conference abstract
-
Cesty s Vysvědčením JINAK — příběhy škol, které mění přístup k hodnocení žáků
Year: 2024, type: Popularization text
-
Effects of self-assessment on primary and lower secondary school students
Year: 2024, type: Conference abstract
-
Effects of self-assessment on primary and lower secondary school students: a systematic review
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Innovation in the Final Assessment of Student Learning Outcomes (Report Cards): The Process of Change and Its Impacts on School Practice
Studia Paedagogica, year: 2024, volume: 29, edition: 3, DOI
-
Innovative Final Assessment (Report Card JINAK) as an Opportunity for Individualizing Not Only the Final Assessment (SENSEI Conference on Inclusive Education)
Year: 2024, type: Workshop
-
Jak vystavět most k úspěchu: Nastavení spolupráce učitele/ky a asistenta/ky (začínající tandem)
Year: 2024, type: Workshop