Informace o projektu
Výzkum edukačních procesů, podmínek a prostředků II
(VEPPP 2018)
- Kód projektu
- MUNI/A/1186/2017
- Období řešení
- 1/2018 - 12/2018
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Grantová agentura MU
- DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.
- Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
- Mgr. Monika Janáková
- Mgr. et Mgr. Veronika Kolaříková, Ph.D.
- Mgr. Petr Koubek, Ph.D.
- doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
- Mgr. Karel Picka, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Monika Svobodová
- Mgr. Petr Škranc
- prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.
Projekt navazuje na předchozí projekty specifického výzkumu realizované na PdF MU s cílem vytvoření konceptuálního a systémového rámce pro aktuálně řešená témata disertačních prací v oboru Pedagogika. Cílem projektu je dále rozpracování teoretických rámců, konstrukce výzkumných nástrojů a empirické podchycení proměnných vztahujících se k problematice edukačních procesů, podmínek a prostředků. Využíváno je perspektivy obecněpedagogické, oborovědidaktické a transdidaktické. Vycházeno je přitom z aktuálně zpracovávaných disertačních prací studentů doktorského studijního programu Pedagogika, obor Pedagogika, který je realizován na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Cíl projektu je směřován do základního výzkumu (včetně metodologického), a to ve vazbě na doporučení OECD z roku 2012 pro českou vzdělávací politiku v rovině evaluace systému na všech jeho úrovních. Výsledky řešitelského týmu budou publikovány v odborných časopisech.
Publikace
Počet publikací: 9
2020
-
Czech National Identity and the Elements Through Which is Constructed.
Czech-Polish Historical and Pedagogical Journal, rok: 2020, ročník: 12, vydání: 2, DOI
2019
-
Digital Games in Primary and Lower Secondary Education Classes
ICETA 2019 17th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, rok: 2019
-
Imprese začínající učitelky: Případová studie rodících se subjektivních teorií učitelky občanské výchovy
Civilia, rok: 2019, ročník: 10, vydání: 1
2018
-
Analýza tematického celku husitství v prvorepublikových učebnicích dějepisu
Rok: 2018, druh: Další prezentace na konferencích
-
Česká národní identita a prvky, skrze které je konstruována: aktuální bod zájmu v procesu tvorby disertační práce
Rok: 2018, druh: Další prezentace na konferencích
-
Permakultura v teorii a praxi
Rok: 2018, druh: Další prezentace na konferencích
-
Subjektivní teorie začínající učitelky a učitelky-expertky
Rok: 2018, druh: Konferenční abstrakty
-
The Differences Between Problem-Oriented Learning Situations in Czech Primary Geography and Czech Primary Science
Rok: 2018, druh: Další prezentace na konferencích
-
The Differences Between Problem-Oriented Learning Situations in Czech Primary Geography and Czech Primary Science
Rok: 2018, druh: Konferenční abstrakty