Project information
Research in foreign language didactics
(AKTEV XIII)
- Project Identification
- MUNI/A/1420/2023
- Project Period
- 1/2024 - 12/2024
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Specific research - support for student projects
- MU Faculty or unit
-
Faculty of Education
- prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
- Mgr. Barbora Al Ajeilat Kousalová, Ph.D.
- doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D.
- Mgr. Tereza Brzá
- Mgr. Šárka Cox
- Daniel Gerrard, M.A.
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Mgr. Anna Hlavicová
- Mgr. Miroslav Janík, Ph.D.
- Mgr. Kateřina Keplová
- Ing. Mgr. Jakub Knopp
- Mgr. Anna Luběnová Morales
- Mgr. Nikoleta Manduchová
- Mgr. Felizardo Armando Muianga, Ph.D.
- Mgr. Marek Mynařík
- Mgr. Filip Pultar
- Mgr. Rowan Samoilov
- Mgr. Helena Špiříková
- Mgr. Jana Veličková, Ph.D.
- Mgr. Daniela Veškrnová
- Mgr. Žaneta Voldánová
- Christopher Williams, M.A., Ph.D.
- Mgr. Eva Zavadilová
Předložený projekt koncepčně navazuje na projekty specifického výzkumu řešené v letech 2011-2023 a je i nadále cíleně zaměřen na podporu výzkumu v oblasti učení a vyučování cizích jazyků v rámci doktorského studijního programu Didaktika cizího jazyka. K hlavním cílům projektu patří získávání nových poznatků v oblasti metodologie, teoretického i empirického oborově didaktického výzkumu, rozvoj schopnosti samostatné vědecké práce jeho účastníků společně s rozvojem schopnosti prezentovat výsledky výzkumných šetření odborné veřejnosti na konferencích i v různých publikačních platformách doma i v zahraničí a zapojení se do domácího i zahraničního vědeckého diskurzu. Výsledky projektu budou využitelné pro kontinuální rozvoj oborově specifického výzkumu v oblasti didaktiky cizích jazyků, který reaguje na aktuální trendy nejen v oblasti jazykového vzdělávání, ale i jazykové politiky, edukační lingvistiky a zvýšenému zájmu o rozvoj profesních kompetencí učitelů cizích jazyků.
Publications
Total number of publications: 6
2025
-
The learning styles of technical students and their role in learning English as a Foreign Language
Theory and Practice of Second Language Acquisition, year: 2025, volume: XX, edition: X
2024
-
Formative aspects of corrective feedback in EFL classes
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Kognitive Diskursfunktionen beim Peer-Feedback von angehenden DaF-Lehrerinnen und -Lehrern
DEUTSCH ALS FREMDSPRACHE-ZEITSCHRIFT ZUR THEORIE UND PRAXIS DES FACHES DEUTSCH ALS FREMDSPRACHE, year: 2024, volume: 61, edition: 3
-
Teachers`s approach to pupils with heterogeneous language repertoires in the Czech Republic
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Technical students´preferences for learning English: a theory formation based on a mixed research in learning styles
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Učební strategie vycházející ze studentských učebních stylů angličtiny.
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings