Studie ve SCOPUS
Vydané v roce 2024
Vnímání úrovně vlastních měkkých kompetencí u učitelů odborného výcviku a pohled ředitelů a jejich zástupců na tuto problematiku
Časopis / Zdroj: Lifelong Learning (2024)
Bendová A., & Horáčková M. (2024). Vnímání úrovně vlastních měkkých kompetencí u učitelů odborného výcviku a pohled ředitelů a jejich zástupců na tuto problematiku. Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání, 14(1), 7–30. https://doi.org/10.11118/lifele20241401007
Adaptation of selected self-efficacy scales
Časopis / Zdroj: Ricerche di Pedagogia e Didattica – Journal of Theories and Research in Education (2024)
Fico, M. (2024). Adaptation of selected self-efficacy scales. Ricerche Di Pedagogia E Didattica. Journal of Theories and Research in Education, 19(1), 93–107. https://doi.org/10.6092/issn.1970-2221/19242
Additional Pedagogical Education as a Prerequisite for Entering the Profession: Prestige of the Teaching Profession and Self-Efficacy
Časopis / Zdroj: Pedagogika (2024)
Fico, M. (2024). Additional Pedagogical Education as a Prerequisite for Entering the Profession: Prestige of the Teaching Profession and Self-Efficacy. Pedagogika, 153(1), 120–143. https://doi.org/10.15823/p.2024.153.6
Vydané v roce 2023
Jakou školou jsme: newsletter jako nástroj utváření identity školy
Časopis / Zdroj: Orbis Scholae (2023)
Škarková, L., & Kratochvílová, J. (2023). Jakou školou jsme: newsletter jako nástroj utváření identity školy. Orbis Scholae, 17(1), 1-19. https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2023.3
Vydané v roce 2022, 2021
Pupil diversity in teacher preparation curriculum
Časopis / Zdroj: Perspectives in Education (2022)
Kratochvílová, J., Lojdová, K., Vlčková, K. (2022). Pupil diversity in teacher preparation curriculum. Perspectives in Education (PIE), 40(2), 175-188. http://dx.doi.org/10.18820/2519593X/pie.v40.i2.13
Stories of teachers’ identity: between personal and professional experience
Časopis / Zdroj: Studia paedagogica (2021)
Lojdová, K., Vlčková, K., & Nehyba, J. (2021). Stories of teachers’ identity: between personal and professional experience. Studia paedagogica, 26(2), 113-137. http://dx.doi.org/10.5817/SP2021-2-6
Motivace k učení se angličtině ve vztahu ke známkám a studijním aspiracím u žáků základních škol
Časopis / Zdroj: Studia paedagogica (2021)
Papajoanu, O., Voňková, H., & Vlčková K. (2021). Motivace k učení se angličtině ve vztahu ke známkám a studijním aspiracím u žáků základních škol. Studia paedagogica, 26(3), 29-50. http://dx.doi.org/10.5817/SP2021-3-2
Vydané v roce 2020 a starší
Přísliby a výzvy vícemístné etnografie ve výzkumu diverzity v pregraduální učitelské přípravě
Časopis / Zdroj: Studia paedagogica (2020)
Obrovská, J., & Tůma F. (2020). Přísliby a výzvy vícemístné etnografie ve výzkumu diverzity v pregraduální učitelské přípravě. Studia paedagogica, 25(1), 155-177. http://dx.doi.org/10.5817/SP2020-1-7
Two pictures of non-consumerism in the life of freegans
Časopis / Zdroj: Human Affairs-Postdisciplinary Humanities Social Sciences Quarterly (2020)
Lojdová, K. (2020). Two pictures of non-consumerism in the life of freegans. Human Affairs-Postdisciplinary Humanities Social Sciences Quarterly, 30(1), 96-108. http://dx.doi.org/10.1515/humaff-2020-0009
Role comparison of a student teacher and cooperating teacher in classroom management: on the scene and behind the scenes
Časopis / Zdroj: Sodobna pedagogika/Journal of Contemporary Educational Studies (2020)
Lojdová, K. (2020). Role comparison of a student teacher and cooperating teacher in classroom management: on the scene and behind the scenes. Sodobna pedagogika/Journal of Contemporary Educational Studie,. 71(1), 174-191. https://www.sodobna-pedagogika.net/en/articles/01-2020_role-comparison-of-a-student-teacher-and-cooperating-teacher-in-classroom-management-on-the-scene-and-behind-the-scenes/
Post-socialist Czech education research on socially disadvantaged/Roma children and families: literature review
Časopis / Zdroj: Orbis Scholae (2019)
Obrovská, J., & Sidiropulu Janků K. (2019). Post-socialist Czech education research on socially disadvantaged/Roma children and families: literature review. Orbis Scholae, 13(3), 85-116. http://dx.doi.org/10.14712/23363177.2020.5
Adaptace škály managementu chování a výuky na české podmínky
Časopis / Zdroj: Studia paedagogica (2019)
Vlčková, K., Květon, P., Ježek, S., Mareš, J., & Lojdová K. (2019). Adaptace škály managementu chování a výuky na české podmínky. Studia paedagogica, 24(1), 135-155. http://dx.doi.org/10.5817/SP2019-1-6
Zkrácená škála kognitivního uzavření: struktura české verze u vzorku studentů učitelství a učitelů
Časopis / Zdroj: Orbis Scholae (2019)
Vlčková, K., Ježek, S., Kohoutek T., & Mareš J. (2019). Zkrácená škála kognitivního uzavření: struktura české verze u vzorku studentů učitelství a učitelů. Orbis Scholae, 13(2), 49-64. http://dx.doi.org/10.14712/23363177.2019.11
Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství
Časopis / Zdroj: Studia paedagogica (2017)
Černá, M., Píšová M., & Vlčková, K. (2017). Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství. Studia paedagogica, 22(3), 41-68. http://dx.doi.org/10.5817/SP2017-3-4
Báze moci učitele: česká adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale
Časopis / Zdroj: Studia paedagogica (2017)
Vlčková, K., Mareš, J., Ježek S., & Šalamounová, Z. (2017). Báze moci učitele: česká adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale. Studia paedagogica, 22(1), 87-112. http://dx.doi.org/10.5817/SP2017-1-6