Odborné monografie a kapitoly
Ochota studujících na vysoké škole zapojovat se do komunikace v anglickém jazyce
Jelínková, J. (2024). Ochota studujících na vysoké škole zapojovat se do komunikace v anglickém jazyce. Munipress.
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Sýkorová, K. (2024). Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení. Munipress.
Roma Identity and Ritual in the Classroom. The Institutional Embeddedness of Ethnicity.
Obrovská, J. (2018). Roma Identity and Ritual in the Classroom: The Institutional Embeddedness of Ethnicity. Palgrave Macmillan.
Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé
Vlčková, K., Lojdová, K., Lukas, J., Mareš J., Škarková, L., Kohoutek, T., Květon, P., & Ježek, S. (2020). Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé. Munipress.
Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi
Švec, V., Nehyba, J., Svojanovský, P., Šíp, R., Pravdová, B., Minaříková, E., Slavík, J., Šimůnková, B., & Lawley, J. (2016). Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi. Munipress.
Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství
Vlčková, K., Lojdová, K., Lukas, J., Mareš, J., Šalamounová, Z., Kohoutek, T., Bradová J., & Ježek, S. (2015). Z posluchárny za katedru: mocenské vztahy ve výuce studentů. Munipress.
Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti
Vlčková, K., Pešková, K., Uličná, K., Janík M., & Švejdíková, K. (2014). Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti. Munipress.
..
Kapitoly v knize
Biographies of Roma Mothering in Contemporary Czechia. Exploring Tapestries of Multi-ethnic Gendered Identity in a Marginalised Social Position
Sidiropulu-Janků, K., & Obrovská, J. (2023). Biographies of Roma Mothering in Contemporary Czechia. Exploring Tapestries of Multi-ethnic Gendered Identity in a Marginalised Social Position. In L. Nurse, L. Moran, & K. Sidiropulu-Janků (Eds.), Biographical Research and the Meanings of Mothering. Life Choices, Identities and Methods (pp. 82-102.). Bristol University Press.
Metaphor, Clean Language and Qualitative Research
Nehyba, J. (2022) Metaphor, Clean Language and Qualitative Research. In H. Cairns-Lee, J. Lawley, & Tosey, P. (Eds.), Clean Language Interviewing: Principles and Applications for Researchers and Practitioners (pp. 31-43). Emerald Group Publishing.
The Place of Religious and Non-Religious Values and Beliefs in Identities of Mothers of Young Children
Nurse, L., Sidiropulu, J., K., Obrovská, J., Gajek, K., & Mbiatong, J. (2022). The Place of Religious and Non-Religious Values and Beliefs in Identities of Mothers of Young Children: Methodological Approach and Empirical Evidence from the European Comparative Perspective. In A. Kuusisto (Ed.), The Routledge International Handbook of the Place of Religion in Early Childhood Education and Care (pp. 194-212). Routledge.
The Place of Gamification in the Educational Context
Miškov, J. (2022). The Place of Gamification in the Educational Context. In O. Bernardes, V. Amorim, & A. C. Moreira (Eds.), On the Influence and Effectiveness of Gamification in Education. (pp. 1-22). IGI Global.