Navázání výzkumné spolupráce s profesorem Sharmou z přední australské Monash University

Na Katedře pedagogiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity se výzkumníci dlouhodobě věnují tématu žákovské diverzity ve vzdělávání. Zajímá je, jak se projevují rozdíly mezi žáky v procesu učení, jak ovlivňují průběh výuky a jak je možné efektivně pracovat s rozmanitou třídou, aby uspěl každý žák. Protože v každé třídě existují rozdíly mezi žáky pramenící z jejich rozmanitých individuálních potřeb, je toto téma velmi důležité jak pro vyučující v praxi, tak z hlediska vzdělávání budoucích učitelů a učitelek.

červen 2024

Petr Svojanovský a Jana Obrovská v rámci projektu GAČR navázali spolupráci s profesorem Umeshem Sharmou z australské Monash University, která patří k předním světovým univerzitám nejen ve výzkumu v oblasti vzdělávání. Profesor Sharma je světově uznávaným odborníkem na inkluzivní vzdělávání.

Výzkumně se tomuto tématu v rámci projektu GAČR Adresování individuálních vzdělávacích potřeb všech žáků: Etnografie tříd na druhém stupni základní školy aktuálně věnuje tým tvořený Janou Obrovskou, Petrem Svojanovským, Janou Navrátilovou, Janou Kratochvílovou, Miroslavem Jurčíkem, Janem Nehybou, Markem Bulou a nyní také prof. Umeshem Sharmou.


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info