Ocenění pro Petra Svojanovského MUNI SCIENTIST AWARD 2024
Ocenění pro Petra Svojanovského na MUNI SCIENTIST AWARD 2024
Podcast Dany Veselé z katedry pedagogiky Pedagogické fakulty MU. Naším cílem je dostat prostřednictvím tohoto podcastu problematiku nadaných žáků, identifikace jejich potřeb a nastavení podpory do hledáčku zájmu pedagogů, ať už budoucích nebo i těch současných. Ukazujeme cestu, jak ve třídě adekvátně zapojovat žáky dle jejich možností.
Chceme přinášet informace, sdílet zkušenosti, zvědomovat dobrou praxi a hlavně inspirovat.
Rozhovory doc. Jany Kratochvílové, vedoucí katedry pedagogiky PdF MU, s řediteli a ředitelkami škol.
Právě na bedrech ředitelů a ředitelek leží velká odpovědnost za žáky, jejich výsledky, za kvalitu výuky, za komunikaci a spolupráci s rodiči, odborníky, komunitou, za jejich kolegy a vzdělávání, za rozvoj školy, její kvalitu a hospodaření a to v každé době. Ředitelé mají také rozhodující vliv na přijímání kolegů, kolegyň do své školy a ovlivňují tak další profesní rozvoj svých vyučujících včetně těch začínajících.
Rozhovory v podcastu Otevřené dveře ředitelny chceme budoucím učitelům, našim studentům, přiblížit život školy z pohledu jejich ředitele, ředitelky.
Markéta Dobiášová je asistent pedagoga pro speciální vzdělávání na gymnázium v Brně, trenérka sociálních a emočních dovedností pro hyperaktivní a neklidné děti (ADHD, PAS).
- Jak to udělat, aby to fungovalo?
- Co je vhodné mít na mysli, když takovou spolupráci začínáme?
- Jak může být moje spolupráce s asistentem pedagoga nebo s učitelem v roli studenta užitečná?
- Jak spolupracovat s dětmi, které mají poruchy pozornosti?
Díl první - Tipy a triky, jak doučovat (a učit). Blog Nely k doučování a k asistentské praxi-asistent pedagoga.
#inspiruj 1
Díl druhý – Blog Nely k doučování a k asistentské praxi-asistent pedagoga.
#inspiruj 2
Díl třetí - Jak využít online nástroje k doučování: Padlet a myšlenkové mapy.
#inspiruj 3
Díl čtvrtý - Jak využít online nástroje k doučování: Pinterest, obrázky, videa a další materiály do výuky.
#inspiruj 4
Díl pátý – K čemu znát kompetence v RVP a jak pracovat s vnitřní motivací.
#inspiruj 5
Díl šestý – Jak využívat online nástroje Kahoot, Quizlet, Padlet, MIRO, Learningapps a Wordwall, křížovky, šibenici a pexeso online, Photoretrica a Meme generátor.
#inspiruj 6