Vyšla nám nová studie v prestižním časopise European Journal of Teacher Education

Na katedře pedagogiky realizujeme excelentní výzkum. Dokládá to studie Petra Svojanovského a Jany Obrovské publikovaná v časopise EJTE, který má mimořádně náročné recenzní řízení (acceptance rate: 7%, impakt faktor 6,1).

únor 2024

Zohledňovat při výuce individuální vzdělávací potřeby všech žáků na druhém stupni základní školy je (nejen) pro začínající vyučující velká výzva. Výsledky výzkumu ukazují, jak provázející učitelé*ky pomáhají studujícím učitelství pracovat s rozmanitými vzdělávacími potřebami žáků v heterogenní třídě a pojmenovává konkrétní doporučení pro praxi.

"The article looks brilliant in print and I think that: (a) it makes a great contribution to the literature on mentoring, and (b) it provides an excellent example of how to conduct and report research."
prof. Anthony Clarke (University of British Columbia, Vancouver, Canada)

Studie s názvem Modelling individuality but advising universality: ethnography of mentoring pre-service teachers with regard to student diversity je nyní dostupná na stránkách časopisu EJTE.


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info