Nový článek: Podpora wellbeingu skrze formativní hodnocení a Vysvědčení JINAK

březen 2025

Obálka časopisu "Školní poradenství v praxi", vydání 2/2025, s abstraktním uměleckým dílem z vrstevnatých modrých a oranžových barev.

Marek Matouš Bula, Julie Grombířová a Jana Kratochvílová se ve svém aktuálním článku Podpora wellbeingu skrze formativní hodnocení a Vysvědčení JINAK zabývají vztahem mezi formativním hodnocením – prostřednictvím zavádění Vysvědčení JINAK – a wellbeingem žáků.

V době rostoucích psychických obtíží mezi dětmi upozorňují na to, že zpětná vazba zaměřená na pokrok, silné stránky a zapojení žáků do hodnocení vlastního učení pomáhá budovat jejich sebedůvěru, vnitřní motivaci a autonomii.

PŘEČÍST SI CELÝ ČLÁNEK


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info